Garderobsrefill

Utökat min garderob med fina träningsbyxor från Nike. Betällde från sportamore.se, snabb leverans, batala mot faktura så man kan prova hemma,betala sen, har öppet köp 30 dagar och kan returnera om grejorna inte fyller upp till förväntningarna. Grymt bra.
Mina grejer blev jag jättenöjd med. Träningskläder går alltid åt. Dessa med dri fit- inte bara bommullstjaffs som suger åt sig allt svett och blir klibbigt och äckligt. Skönt material att röra sig i ska det vara.

    
Jeanstjej som jag är blev det ett par träningstights i jeanslook :)

 
Och ett par "prassliga" i lösare variant i 3/4. Ursköna!

I morgon blir det att tränas in :)
Lördag: kick off på sportlife då blir det att användas igen! Blod svett och tårar är temat- lets move säger jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0