Snurrar runt

Oj vilken runda. Först krångla med tåg i torsdags. Fredag uppdatera min iphone till nya ios 5. Blev bugg av nåt slag som gjorde att min säkerhetskopia låstes med kryptering/lösenord som jag ej valde. Det fixade datorn så bra själv så nu kommer jag inte åt mina telefonnummer, anteckningar, appar, kalender etc. Är så mycket teknik så det finns så mycket som kan bli fel. Blivit runtkastad mellan applesupport och itunessupport. Ska ringa till apple i morgon igen. Tråkigt,men bara att starta om. Nytt iphoneliv.

Igår såg jag Moulin rouge på Hebeteatern i Trollhättan. Mina fantastiska vänner som var med gjorde gudomlig insats. Blev stolt och lycklig av att se dem på scenen.

Nu bävar jag för tågfärden till sthlm. Kommer sakna min kärlek som jag haft toppenhelg med. Tränade och busade på gymmet i morse. Kul att klura ut nya spännande övningar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0