Ta hand om varandra i höstmörkret

Haft en underbar eftermiddag. Har haft massagestund med klassen. Mår som en dansande prinsessa nu. Tända ljus, citronvatten, olja, handdukar och urhärlig stäming i salen med de fantastiska själar som var där. Regnet smattrade på takfönstren och musiken strömmade lugnt ur högtalarna. Vi var 2 och 2 och tog hand om varandra, 1 h massage var och avslappningen var total. Lycklig över att ha så fin klass, Glad i hela mig!

När jag kom hem tände jag ljus och stekte pannkakor, nu sitter jag här och har det mysigt.

Ett hett hösttips är alltså att ta hand om varandra, en stunds massge, lugn stämning, musik, tända ljus och närhet av fint sällsakp gör hösten till en underbar årstid.

Take care
                     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0