Doch Resort

I morgon eftermiddag och kväll ooch natt bär det av till Doch resort. Ett paradis på dans och cirkushögskolan. Vi ska ha insparksfest för nya studenter och även gamla såklart. Vi i åk 3 har planerat och fixat och imorgon går "flyget" till vår egen resort, semesterorten du önskar. Eftersläpp kl 22.00 om du som inte går på skolan vill skrida in! ;) Kommer bli kul, flygvärdinna ska jag vara och sedan blir det sommarfest, förlänger sommaren liiite till även om jag känner hösten utanför fönstret.

Det bästa med morgondagen är däremot.... Min E :D Han kommer, Mitt hjärta, Min andra hälft! Lääängtar galet mycket. weeeiii

Idag bästa kursen: Valbar kurs i JAZZ improvisation, interpretation och komposition. Vi jobbade idag med komposition- fick grymma verktyg för att skapa material enkelt och utveckla det till det där extra! I love. Katarina Lundmark som är huvudlärare i Jazz och har gjort kursen för vår skull är kung! Hon hjälper oss att hitta nya spännande sätt att jobba på. Bara längtar till arbetslivet där jag ska prova, göra, leka och utveckla!



Underbar bild, mycket energi och lugt i den på samma gång. Nick White




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0