Hugs & Love


Insparksfesten doch resort blev grym! Vad annars såklart? Det var ju vi, åk 3 som fixade den otroliga festen. Ingen hade koll på allt men alla hade koll på något och med vårt samarbete, pedagog och cirkus treor så fick vi ihop det. Hade riktigt kul! Festfixare.... japp det är vi det. Var du inte där missade du något!

Nu har jag samlat massor med kramar och kärlek i helgen så jag klarar mig ett litet tag.! Jag och Erik tog en tur på stan igår, fikade, traskade omkring och hade det sådär gott man bara drömmer om. Jag skulle köpa vinterskor men det var det erik som gjorde. Jag hittade inga jag ville ha men det gjorde han. Min tur nästa gång då kanske. Köpte mig halksockar som jag kan snurra runt i på skolan i danssalen. Får blåsor under fötterna av all friktion av snurrar och dans  pga ovana dansfötterna efter sommaren, så halksockar lindrar. Köpte också ett knallrosa mobilskal. ja, rosa. vad annars? ;)

Idag dansades det för kärleken, för mångfalden på sergels torg-plattan. :) toppen tycker jag!



Flygvärdinnorna på planet till Doch restort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0