På besök?

Sitter nu hos Sara med en god kopp kaffe och ser på sex and the city :) Har vart ute på stan o kikat idag, kollat in var mitt blivande boende ligger. Får rummet på måndag så nu vet jag var ja ska ta vägen... Känns ändå som om jag bara är på besök här hos sara. Kan inte fatta att jag ska bo här. kommer nog kännas bättre när skolan har börjat, jag fått mitt rum och kommit in i rutinerna här. Lördag var det idag ja, söndag kvar, sen börjar skolan på måndag... pirr pirr att få börja på min drömskola.

Ha en underbar kväll

Linn


Kommentarer
Postat av: sof

nu hoppas jag att du är ihärdig med att uppdatera för jag är nyfiken på allt som händer! är så stolt över dig! kramar från oss <3

2009-08-16 @ 16:25:27
Postat av: Anonym

LYCKA TILL GUMMAN

2009-08-16 @ 23:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0