Sommaren börjar i augusti

Ja, nu har solen värmt i ett par dagar. Med andra ord, ingen sol i juli... sommaren kommer i augusti. Hoppas det håller i sig. Jag är ledig nu i dagarna fram till flytten upp till sthlm sker på ons/tor. Hade en skön dag i går med fredagsfrukost med mina underbara kollegor och vänner på Sportlife. Därefter blev ett ett cykelpass, brukar annars inte gå på det men 30 minuter med maria var otroligt kul. Hon är en grym instruktör! :)
Dagen fortsatte med sol och mys med emma. Lite middag hos mamma.

Min E fick köpt sig sin lägenhet nu. Nycklarna ligger här på bordet så renoveringen kan börja. Skönt att han valde en 2:a ist för en 1:a. Nu finns de plats för mig med när jag kommer hem. Han är så go, vill att jag är med o väljer tapeter. Känns skönt att få va delaktig.
Nu ligger han o vilar efter fruktosten och gårdagens afterwork som han va på.

Dax för mig att bege mig ut i solen

Ha en fin dag
Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0