Snö

Nu är det Perfekt snöväder! Snö på marken, lite snö i luften utan att det yr, det singlar lite lagom. Temperaturen är kall nog för att snön ska ligga kvar utan att smälta eller att det blir bitande, isande kyla. Låt det vara så här hela vintern :D

I fredags hade vi vårt lussespex! Kan bara säga en sak... vi rockade och jag hade såå kul! I lördags var det party party med oss alla som var med, dansped och cirkuselerverna. Shit vilken fest efter en lyckad show. Kan de bli mer än galet? Dansare och cirkusartister på 7:e våning väcker de som bor på tredje. På stan dansa, sjunga, hänga från lyktstolpar, gå med en annan person stående på sina axlar osv.!!! Vi kollade även på filmen från föreställningen och idag har jag fått min egen kopia :D Hihi

I Helgen var pappa och maria här vi strosade i Gamla stan, fikade och hade en supermysig helg! tack så mycket och nu har man fått mer julkänsla. Den bara stegras, söndag kväll var jag och Sara på skansen och lyssnade till luciorna, fikade och sara tog en mörkerpromenad med mig i de mörkaste delarna av skansen. Efter lite darr och ha skrämt varandra så njöt vi av välförkänt fika!

Nu ligger ju snön perfekt och bara ons,tor och fre kvar sen blir det jullov, mys och förhoppningsvis uppvilande! Har lite ont i mitt vänstra knä som knäpper lite och mitt öga har nog fått en liten vagel.. hela jag vill ha lov. Nu ahr jag suttit och skrivit på min a-uppsats som ska vara klar under jullovet så jag laddar vekligen för att försöka kunna vara så ledig som möjligt över jul och vara någorlunda klart innan ledigheten startar!

Julmys till dig!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0