Regn ute, sol inne

Även om de har regnat en del ute så är jag glad i mig. Veckan har vart fantastisk hittills. Har gått så fort bara. Helgen började med mys med min E på fredagen på vår 7årsdag. På lördagen for vi till ikea och kollade på kök. Vi köpte även ett gäng kuddar och ett överkast för mysfaktorn i lägenheten. Vi lyckades fint med det! :) Kuddar---- LIKE! På kvällen åkte vi och åt middag på en resturang för att avsluta hemma med film och massor med godis :)

I måndags gav jag mitt hår till Sofias händer. Hon fick klippa och färga. Klippte över en decimeter, klippte upp det och färgade det  varm brun ton med guld som får fram mina röda nyanser i håret. Blev sjukt snygg. Tack min vän och frisör. Bra pris blev det också! Är du med sugen på att pigga upp dig själv och din frisyr, ta dig till Hårteamet i Vänersborg och Sofia!
                                                    
                                                   Före                                                  Efter
Kommer bättre efterbild framöver :)

Har spenderat min tid en del på Sportlife i veckan också. Gymmat och gått på lite pass :)
I kväll ska det bowlas med gänget från musikalen. Ska bli riktigt kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0