tågtågtåg

Efter fredagens bravader med tågresande fick jag en kanonhelg. Marknad i vänersborg, inhandlade 16 par strumpor för 100 kr! :) that´s nice.
Blev bjuden på lunch av erik, fick en fin stickad tröja av honom. Lite kik på stans uteliv på kvällen för att sova gott i den stora sköna sängen. Tågbiljett till sthlm gick inte lika bra att få så jag fick åka nu idag ist för igår. Fick en extra natt hemma men missar dansklasserna och första delen av didaktikkursen som börjar idag. Men life goes on. Har känt mig lite krasslig i helgen, känt av halsont så de var nog bra att jag vilade idag och håller mig frisk :)

Nu ska jag strax hoppa på sthlmståget. Ska sörpla upp det sista av min latte och skutta iväg.

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0