Kakträning

Läste senast idag en artikel i Fitness Magazine om symptom för överträning...
1. Svårt att sova
2. Oregelbunden mens
3. Sega förkyldningar
4. Sugen på skräpmat (kolhydratsrik mat)

och här sitter jag och frossar i pepparkakor ser glad ut med snuva och hosta.
sover gör jag som en stock och mens det har jag så jag är väl bara halvövertränad ;) längtar till jullov med hejdlöst med vila, mat och mys!

Hade urkul lektion med Mari Carrasco i eftermiddags. Vi fick en koreografi som vi skulle arbeta om. jag jobbade med Malin och vi fick fria tyglar att leka med materialet. Vi valde att göra om frasen till en golvfras. man gör om stegen så de funkar att göra på golvet istället för stående. Najs blev det och kul hade vi. Några andra fick uppdrag att göra det till partnering, att de skulle hoppa, kasta och fara med varanda. Riktigt häftig det med. Kul vad man kan göra med samma bas men att det kan bli så olika av det beroende på fokuset man tar/får. :)

En pepparkaka till får det bli. Eller två, har ju rätt mycket te kvar som behöver bli doppat av lite kakor.

                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0