Kropp själ och sinne

Julen har spätt på mitt välbefinnande. Gör saker jag vill när jag vill o har det allmänt bra, batterierna laddas! :) julkappar jag fått spär även de på att jag ska kunna ta hand om mig året om. Fotbad, eltandborste, hudkrämer, och en planläggande resa med Erik! Laddade på med lite prylar värt 1300kr från body shop idag, betalade 500kr och det är toppen. Ett par najsiga skor inhandlades också och jag har bakat muffins i mitt muffinsjärn. Mums för kropp och själ in i nästa år! 

                    image description

                    image description

                   

                   

                    image description

Gott för kropp, själ och sinne :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0