ohh yeah

Att vakna i en stor dubbelsäng i vänersborg är underbart. Att veta att kärleken from imorgon är ledig ända fram till 2 januari gör mig extra glad. Ta vara på varandra och göra vad man känner för.
Igår var det vändag, fikade med en gammal vän och kollega från Sportlife Vänersborg och på kvällen var det lite middagsmys hos erika där vi kunde sitta några och babbla om allt. Ska fortsätta veckan med vänner och familjmöten. Boostar boostar. Av lugn och härliga möten blir jag glad. Något litet träningspass kanske jag kör i veckan men mest vila innan jul och så kan jag få köra lite mer i mellandagarna. Men vila och variation är nog vad Linn behöver just nu.
Kram

Kommentarer
Postat av: Sof

Då vet du att jag hakar på i mellandagarna! :)

Om du orkar vänta till 18 såklart...! :P

2011-12-22 @ 10:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0