Lugnet efter känslostormen

puhhh andas ut. varvar ner, laddar om. Pratade med min lärare idag som missat mitt fina stycke om diskursanalys, hon bad om ursäkt och sa att då är de ok om jag har med en metod!! yes, då kunde jag släppa det, låta den vara inlämnad och vänta på betyg.

Packat, snurrat runt i lägenheten, duschat och snurrat runt lite till. kan det vara lite resfeber som smyger sig på i min kropp? Känner lite fjärilar i magen. Tidigare när jag rest har jag rest med familj eller pojkvän men inte denna gång. Annars brukar jag ladda kvällen innan med någon men nu sitter jag här själv och det är kanske det som gör mig extra nervös. Kanske ska snacka ihop mig med någon så vi kan ringa o höra att vi är vakna på morgonkvisten. Blir att gå upp vid 05.00. myskläder på and off we go.

Jazzdans, musik, improvisation, internationella möten, resa med vänner, spa och komma ur skolbubblan för en vecka. Ska bli great!

Uppdaterar om resan :)

                           
Freeedag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0