Helg igen

Sitter och myser med en grymt god kopp kaffe på t-centralen. Smög mig in i ett hörn från det värsta myllret. Tåget går om en dryg halvtimma. Gott att vara i tid och ta det lugnt. En vuxenpoäng jag insett, stress är inte bra och löser ingenting. Lugn och ro och må gott gillar jag. Många bollar i luften det har jag ju alltid men det behöver inte innebära stress så länge jag tycker om det jag gör, planerar, har gott om tid och andas. Ibland har jag kommit på mig själv med att stressa och funderat över varför jag gjorde det. Ofta utan anledning. Nu ska jag hem för en go helg. No stress, bara massa gött, så som oktobermarknad med godis, strumpor och barnvagnar överallt.

Take care:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0