Balettfeeling

I morgon drar det igång. Praktikskolan och min kurs i balett på kvällskursen på skolan. Har gått igenom övningar, lyssnat och provat till musik. En härlig blandning av genrer som passar varje övnings syfte har jag fått till i mina musikval. Någon klassisk pianolåt, rytmisk, basig, svängig och skön musik finns också med. Svårigheten är att veta hur mycket jag kommer hinna med. Gruppen är full och många som vill lära sig så det gäller att vara tydlig från början med varje instruktion så de förstår och vi hinner prova mycket olika första gången.

Går in i balettfeeling i kroppen och är laddad! Lite pirrigt är det som vanligt innan jag ska träffa nya elever men nervositeten är charmig och jag gillar den för då finns förväntningarna, bubblande känslan och nyfikenheten där. :)
Hugs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0