Sportlifes konvent

I morgon åker jag med Stockholmsgänget ner till Göteborg för Sportlifes årliga konvent på lördag. Sportlife Rollsbo är det som gäller. Där träffar jag även Vänersborgsgänget och härliga människor från övriga anläggningar. Känns som ett fint avslut för min arbetsperiod i Sthlm och som en nystart inför min tillbakaflytt till Vbg där jag ser fram emot att jobba igen.

Helgen kommer bestå av träning, glädje, och full fart! Berättar mer efteråt!
MMA/box och ett härligt danspass till livemusik står bla på schemat och även om jag är trött av all dansträning i skolan vet jag att när adrenalin och inspiration kommer så kommer också orken och energin!

                                  
                                                     Glädje, passion, personlighet, proffsighet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0