2 veckor

Nu är jag i Vänersborg i 2 veckor. VFU-praktik på kulturskolan i Trollhättan och gymnasiet i Uddevalla. Även jobb, fullt rep med musikalen inför premiären på Hebeteatern i Trollhättan den 9:e oktober, är en nöjd och stolt koreograf över mina dansare som har utvecklats otroligt. Många från nybörjare till grymma :D

Har vart en sväng på Sportlife och tränat armar och rygg. Kände att jag behövde stabilisera o stärka ryggen idag. Känns skönt att komma dit, samtidigt tomt då jag me vill fortsätta jobba där!

Nu kommer snart Emma o hämtar upp mig, ska askultera(titta på) henne i hennes jobb på kulturskolan :)

Ha en fin dag  

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad roligt att du får vara hemma och ha praktik, och i uddevalla också! Har du börjat ta till lite "förfinade" ord sen du blev stååkhålmare ;)

Puss o kram

2009-09-28 @ 22:18:42
URL: http://malibalibus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0