Återfunnen

Skon har kommit tillbaka! Eller, ah den ligger tryggt i sabinas skåp. Någon kul filur hade hängt den upp i mojängen som stänger igen dörren. Så, om du tappar bort en sko... kolla i taket :P

I morgon bär flyttgubbarna över mina grejor till andra lyan. Så nu kan hantverkarna kolla in mitt golv o vattenläckan där under.

På fredag får jag äääääntligen träffa min älskling igen :D Woohooo
                                                                                                                    
Hejsvejs 

Kommentarer
Postat av: Malin

Härligt att skon har kommit tillbaka. Min cykel har dock inte självlagat sig :( Ha det så härligt i vbg!!

2009-09-19 @ 17:06:46
URL: http://malibalibus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0