Vattenskada??!!

Bor i en flyttlåda känns det som. Har precis lyckats packa upp mina saker i mitt lilla rum, kommit mig så där mysigt, trivsamt tillrätta. Tänkte senast igår att här trivs jag bra!
I dag får jag då ett samtal från sssb, hyresvärden att det tydligen är en fukt/vattenskada i mitt golv vilket betyder att jag får packa mina lådor igen... Sssb har ordnat med ny lya åt min tillfälligt tills jag kan flytta tillbaka. Däremot vet vi inte hur omfattande skadan är och hur länge jag får bo i det nya rummet. Rummet har faktiskt pentry, bor ju i rum med gemensamt kök nu vilket egentligen funkar fint men nu kan jag sprida ut mig i ett eget pentry ett tag. Ända tills jag ska återvända. När det nu blir får vi se.

Nu ska jag vila hjärnan från alla snurriga virriga tankar.

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0