Vem tog min sko??

Ja, efter en härlig dag med dans, brandövning- som väkte min tanke att jag SKA checka min brandvarnare!! Gör det du med för även om det finns batteri i den kan den vara ur funktion. Elda under den lite så ska den tjuta igång. Fick veta att ingen har än dött i brand i sitt hem (i sverige) när de haft en FUNGERANDE brandvarnare. Och av alla som omkommer i bränder i sverige så är 90% av dem i hemmet, då av olika orsaker men de har inte haft en fungerande brandvarnare.
Värt att tänka på !


Jo, efter detta hade vi musiklektion. Vi alla ställde glatt våra skor utanför danssalen och när vi slutat så hade någon filur gjort det klassiska mellanstadieskämtet... knyta ihop alla skosnören. Men det var visst inte tillräckligt så personen passade på att sno min halvsöndriga högersko. Jaha gå med en sko hem då?? Ne, tog mina joggingskor som tur var i skåpet.
Har vart med om liknande i danshögskolebyggnaden när jag var på inträdesprov för 2 år sen.. men då tog nån båda mina skor och då hade jag inga andra där. En vän hjälpte mig i nöd och hjälpte mig att hämta ett par andra :D

Kommer efterlysa skon på skolan i morgon. Den är trots allt MIN och vänsterskon saknar sin högra vän.
Ser du spår av den så meddelar du mig


//Linn

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är grejen med att stjäla dina skor?! Helt galet vilken småplirig jäkel!

2009-09-15 @ 22:15:23
Postat av: Malin

Sånt där är surt. Vad ska personen med din lilla högersko? Kolla papperskorgar och så, personen har nog lagt den någonstans... Eller så har du stött på ett stort fan som har lagt skon på sin LWJ beundrarhylla hemma. Puss och kram

2009-09-16 @ 12:34:54
URL: http://malibalibus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0