DANSENS DAG

Hej o hå! Här kommer en sammanfattning av vad som b.la har skett i mitt lilla liva sen sist.

Jag har klippt mig, kortat av, tunnat ut och lättat upp. Gillar de starkt, skönt att inte ha för långt hår när jag dansar, toffsen slipper trassla o halka ur lika lätt! Tack Sofia min personliga frisör som jag skrev om i förra inlägget med festfrisyrerna.

Vi har haft sista föreställningarna med Dirty dancing :( men hade otroligt kul! Underbart o stå på scen och sen avsultade vi med en härlig efterfest :) Kommer sakna alla i det glada gänget men jag hoppas på att stöta på dem alla här o var :D

Idag är det DANSENS DAG :) det firades ute på stan i Uddevalla, (sista dagen på min praktik) tillsammans med dans2orna. De dansade loss på olika platser o tv4 väst var med på plats o filmade. Såg allt en lite skymt av mig på ett par ställen på tvn :P GRATTIS DANSEN O ALLA DANSARE på VÅR DAG !

På tal om VÅR, idag var jag o hämtade krukor hos min morfar som jag glatt tog över då han har överflöd av trädgårdsprylar. Handlade sedan blommor, örter o små smultronplantor till balkongen som jag sedan planterade ut och ååh så mysigt det blev!

Morgondagen- valborg o jag o erik ska bjuda hans föräldrar, min mamma o min syster på middag o umgås o ha de gott.

Söndag bär det av till sthlm igen för att dansa på de sista veckorna innan sommaren tar vid!

Ni som inte tycker om att läsa kan kika in bilderna av min sammanfattning här :)


Nyklippt


Efter sista föreställningen med långfransarna


Ett staket som balettstång. Why not? :) Dansens dag i Uddevalla


Min lilla plantsamling




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0