Full

Vaknade vid nio och sen var det full fart på mig. Skulle bara kolla om tvättstugan var ledig. Sen var jag igång. Har hittills, snart tvättat klart, ätit frukost, ställt i ordning i förrådet druckit kaffet, skrivit klart en uppgift och mailat iväg den. Blir full av energi när solen skiner och efter en kanon helg. Är i Vänersborg i 3 veckor nu för pratktik, kul och konstigt. Konstigt att inte va på skolan o dansa på så länge. Blir en del prommenader och gym, +gruppträning i stället.

Min syster yster fyllde 20 år igår !! Grattiiiiis :D Firade henne i lördags då hon var hemma från örebro. Vi åt och fikade o på kvällen tog jag med henne o hennes kompis för lite mys och nån cider på strandgatan i trollhättan :)

Igår var jag o erik ut på tur en sväng, han visade mig run lite där han jobbar. Jättefina områden vid slussarna i trollhättan. Vattnet som forsar och gamla byggnader. Drömde oss bort lite o funderade på om man kan få loss o köpa ett hus där någon gång i framtiden. Drömläge verkligen.

Behöver införskaffa mig nya skor, mina sneakers har gjort sitt... älskar o köpa skor men jobbigt nu när plånboke gapar tom... får försöka lösa detta. 

Njut av din dag nu :) kraam


      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0