Kaffe i sthlm

Sitter med min andra kopp kaffe för dagen. Den första drack jag i morse vid halv sex. Då var jag uppe för att vinka av erik. Han skulle köra till Karlskoga motorstadio o köra bil på bana, en upplevelse som han fick på köpet när han köpte sin bil :) Hoppas han får en grym dag! Känndes tomt när han åkte men jag grejade lite här och gick sen o la mig o sov en stund till.

Även om jag kommer sakna honom massor så känns det rofyllt o härligt då jag vet hur gott vi har haft det tillsammans i sommar och jag vet ju att vi snart ses igen :) Han är underbar o ja har det såå bra tillsammans med honom. hihi

Nu ska jag packa upp o fixa iordning i lyan, har sparat det till idag så jag har nåt att pyssla med under dagen. Laddning för morgondagen då jag ska tillbaka till härliga klassen på Dans och cirkushögskolan. Nu börjar jag år 2!! Helt sjukt vad fort tiden har gått o nu står nästa spännande år framför oss.

Fick förresten en överraskning i lägenheten, ett hål. Ja ett hål i väggen vid sängen. Visste om det då tjejen som hyrt av mig meddelat detta innan jag kom fram. Hennes kille hade "städat" o snubblat in i väggen. Känns mer som om det hade hänt något annat i sängen som orsakat hålet ;) hahah Erik ska iaf fixa detta nästa gång han kommer, min handy man! Ingen större fara verkar de som, Erik han kan han. Tur jag tog depsoition vid uthyrningen :P

Nu ska jag sörpla i mig kaffet o sätta igång med upppackning och uppladdning för skolår 2 på doch :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0