Val

Har vart snurrigt de senaste dagarna.. Vi skulle bestämma oss för arbetsgrupper inför turnén vi ska göra i vår o som ska börja planeras nu. Vi hade en tanke o en idé några st som tillslut blev för många i en grupp som ledde till att vi skulle splitta den, börja om från början med val av idé o tankar som ledde tillbaka nästan till ruta ett för att tillslut skapa den konstulation de nu blev. Sa jag att de var snurrigt? Jag kände att jag inte själv ville hoppa av jazzidén som vi pratat om, skulle kännas jätteknepigt. Jag orkade inte vara så låst vid en idé heller. Sofia kände detsamma så nu är det jag, Sofia o balettjejorna Johanna o Therese men vi kommer ändå fokusera på jazz :D de ville de också. Kommer bli ett grymt arbete det är jag övertygad om :)


Kom hem från sportlife Odenplan nyss. Var på möte o har nu fått lite fasta arbetstider :) Kul att vara inne i Sportlife-familjen igen. Nu ska jag bara komma in i sysslorna igen med att skriva avtal o fixa o trixa.


Längtar till fredag!! Då får jag träffa min Erik igen Då ska han få världens största kram&puss :D Ska iaf åka till göteborg där jag möter upp honom, Swahn o hans bror, kanske nån mer, vem vet . Vi ska göra stan o gå ut.

Löning i morgon, den tanken har slagit mig ca varannan minut den senaste veckan. Hoppas iaf att jag får den i morgon!

Go´Kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0