For the weekend

Är i vänersborg över helgen. Inte oväntat var tåget över en timma sent igår och jag undrar om jag ens kommer kunna komma tillbaka i morgon... syrran är på väg hit men tåget har inte ens avgått så vi får väl se om jag hinner träffa henne.
Snön yr utanför fönstret, mysstämmningen är hög här inomhus och mer än så blir det inte. Sugen på fika när det inte finns så mycket att göra. Kanske blir att vi bakar lite gott sen :)
Nu ska det först lagas kyckling i ugnen som ska njutas.

Ta hand om er och passa på och mys nu i vintervädret.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas att det gick bra att åka hem, har förstått att det är kaos med all trafik. Själv har jag knappt rört mig utanför lägenheten, det är så det ska vara när det är på tok för mkt snö :) Hoppas att allt är bra med dig. Kram

2010-02-21 @ 20:26:54
URL: http://malibalibus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0