Sunny day

Ja idag skiner solen och jag märkte på min lilla tur i snön att våren försöker vinna över vintern och knö sig fram. Trots tonvis med snö så hörde jag fåglarna kvittra så glatt i solnens värme. Snö började smälta när strålarna stekte.
Nu har jag gjort en chansning som är att försöka ta mig till sthlm i morgon... får se hur detta går! Vill så gärna vara med på Jazzmetodiken som börjar på torsdag. Vill ju dansa också för jag vill inte att abstinensen ska bli för stor :P missar jazzen på morgonen i morgon :(( men men det finns inte så mycket jag kan göra. Att styra över vädret är inte det lättaste om man inte är vädergud. Kanske ska göra en "lyckad-resa-dans" och hoppas på att det går vägen.

Snart kommer min snygging hem från jobbet. Mysigt, då äter vi nog nåt gott o fikar lite :P hehe


Jag och Wilma på mammas gård igår :)

Wilma myser i solen en annan dag. lilla fina snöbollen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0