Date på hotellrum

Erik är på besök in town med jobbet. Sitter och lyssnar föreläsningar stackaren som inte tycker om teori. Hoppas något går o få nytta av i praktiken!
For till hotellet igår och blev kvar över natten:) blir nog det i natt med om de inte skulle gå ut. Skönt o inte sova själv. Också najs o sova på hotell, Rica hotell på kungsgatan. Hade jag inte valt själv efter budgeten men när hans jobb betalar så tar de ju självklart inte det sämsta hotellet ;) Riktigt fint är de:)

Nu väntar ja på att han ringer så jag får gå på dejt igen.

Dansen idag gick bra första lektionen, modern men den andra var jag inte haj på idag, house. Sist gång vi dansade house här gick det bra men idag var jag inte i fas. Skönt att den moderna klassen gick bättre! Där kunde jag verkligen ha koll på kroppen och andas i det.

Har fått bättre koll på akutbehandling av stukning/sträckning nu. Vi fick en genomgång på dans och hälsakursen (anatomi) vilket kändes otroligt bra och lärorikt. Hej stukningar!! Våga inte utmana mig... vill inte veta av er och inte ni mig heller.

Sväng om sväng med ta en sväng :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0