Fri dag

I morgon är det fri dag och idag är det fredag. Skönt med helg igen. Tråkigt att inte ha fredagsmys med erik idag men jag är lite lagom trött efter första dansveckan efter jullovet så det kan vara skönt att bara slappna av!
Jag o Karin bastade förut, ingen av oss är bastumänniskor sa vi men vi klarade det fint. Skönt att relaxa och svettas stillasittande. All rörelse kroppen utsätts för blir mer värd när kroppen får känna avkoppling. I dag är de mest vaderna som värker efter mycket relevéer(stå på tå ;) ) och hopp på balletten. Dessutom flamenco i klackar i dag som bättrade på värken en aning.

Dricker en god kopp kaffe och är sugen på pizza. Student som jag är blir det lite slöseri med de få slantar jag har så jag ska på eriks goda kloka råd göra egen. :) snabbt, enkelt och Gott! har faktiskt redan unnat mig annat gott som jag varit sugen på hela veckan. Så efter pizzan blir det krispiga lantchip och lite smågodis. Frosseri
 Mys till fredagsfolket out there

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0