Skridskoprinsessa

Idag tog jag, erika, malin och sanna en tur på isen. Trängde i fötterna i sannas skridskor som jag lånat förr, smala och gamla är det men för min nivå på skridskoåkning duger de fint. Sanna är ju annars vår isprinsessa men idag gled vi runt lite med henne. Sen blev det lunch med goda mackor hemma hos emma och lite mys innan alla far iväg o skolor börjar igen. Malin-karlstad, Sanna-Halmstad, Åsa som inte va med-Luleå, Jag-Stockholm o Emma, Erika (och Sofia som jobbade idag) är kvar här i trakterna. Vi sprider ut oss gott kan man säga.

Nu har jag ätit en god baconpaj med broccoli och 4 sorters ostar :P smaskens!
Funderar på att ta mig ett träningspass sen gymma eller gå på pass, får se vilket. Planerade en del av danspasset jag ska ha på sportlife på lördag den 9:e januarii kl 11.00 Be there!! Det kommer bli grymt kul och skön blandning av pojkband, hårdrock, styrka, allvar och spex :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0