Streetstarhelg

Sitter o tar det lugnt efter dagen som gått.
Nöjd med danslektionerna idag. igår var jag såååå arg efter baletten. Kändes som inget funkade o allt krånglade, snurrade i huvudet. Dessutom fick jag många bra saker o tänka på men pga dagsformen så gjorde de inte att jag kunde göra saken bättre. Skrev ner sakerna och idag gick klassen 1000ggr bättre :) skönt det.

Ska iväg till skolan sen. Det är Jam med dj´s och mingel me dans och härlig stämmning hoppas jag! Detta är uppladdningen inför streetstarfestivalen som går av stapeln hela helgen. Massor med grym dans samlad på ett ställe. Ska bli grymt kul! Jag kommer stå i monter för doch på söndag o göra reklam för min grymma skola. Dans och cikushögskolan!


Nu ska jag gott mig med en påse blandgodis som mest består av choklad.
Dansig helg på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0