Maraton

Dagarna sppringer på i maratonfart. Nu har jag sommarlov. Har vart ute på stockholmsö- fjäderholmarna. Har fixat en examensfest tillsammans med mina klasskompisar. Avgångsstudenterna blev glada åt tillställningen med glamtema på middagen och ett sjuhälsike till funky disco med liveband och sen dj :)

Jag har blivit hämtad från stockholm av erik o swahn. Gått på sommarlov!!  Bokat resa till Cypern i augusti. Skrivit på anställningspapper för sommarjobbet. Handlat paket. Åkt till smögen med sköna damer- Åsa o Malin o hälsade på Erika som jobbar där i sommar.

Dagen idag började med att gå upp med tuppen och göra en födelsedagsfrukost till Erik- pannkakor, smoothie och kaffe. I eftermiddag blir det grillat på den nya grillen han fick av mig. Grattis till dig heela dagen!

Sol och en skön dag väntar. Känner mig som en hollywoodfru- fixar och grejar, ska och träna, sola lite och njuter av livet. Synd att bankkontot inte är lika fyllt men vad gör väl det när man har ett live fyllt med vänner och familj, sommar och en fantastisk pojkvän?


Funkytime

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0