Midsommar

Har barnbesök här. Philip; Eriks systerson ska sova över hos oss. vi har grillat korv, ätit glass med melon och jordgubbar, nu sitter han bänkad vi tvspelet!

I morgon och över midsommar kommer vi bege oss till Vara och fira med mat och både vänner jag känner o några jag inte känner... än. Ska bli kul och jag ser fram emot detta.
Det som är mest omtalat förutom priset på jordgubbar är ju vädret. Ser ut att bli fint, ev lite regn i morgon bitti och lördag morgon men annars fint. Hoppas på massa mega sol ja.


Hur vädret blir är att vänta o se för prognoserna ändras utefter hur vädret blir. Gäller att leva i stunden. Det som blir, det blir :) Kul ska jag iaf ha!

Trevlig midsommar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0