Att ta ut sin rätt

Jodu, måndagens massage och houseklass tog nog ut sin rätt. Genom att slappna av så vid massagen släppte nog många spänningar och en tokförkyldning trängde sig på mig!! Men jag kurerar mig och ska blir frisk fort. För i morgon ska vi dansa i reaktorhallen- ett gammalt kärnkraftverk som är ombyggt till alternativt scenrum. Cullbergbaletten har gjort en dansvideo-film där och nu är de vår tur att dansa loss! Stället ska tydligen vara safe nu men lokalen ser kusligt spännande ut.

Högt där uppe ska jag, Sofia och Malin F dansa :)

Där nere i hålet satt reaktorn en gång i tiden, tror den var aktiv fram till 70-talet. Coolt med gamla byggnader! Kolla bara in taket nedan... Siffror kvar från mätningar som gjordes innan stället var safe-för att visa hr mycket strålning som var på varje ställe.


Dagens medicin var tårtan som Karin S hade bakat för Sofia fyllt år i måndags! Oootroligt god kan jag lova. Tack Karin!


Igår vickade jag förresten- två jazzklasser på Marikas dansskola. Kul att undervisa och träffa lite nya danstokiga tonåringar :P

Nu ska jag kurera mig vidare- ingerfära och honung i mitt te :D
På lördag måste jag vara frisk för då är det föreställning i Falköping med Dirty dancing :)

Kraam påre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0