Doch By Night

Uppträdandet i reaktorhallen var riktigt roligt. Vi fick veta att dansarna i Madonnas video Nothing really matters dansar där :) coolt! Spännande att dansa på balkongen, lite svajigt kändes det men vi dansade på. Har gjort bättre jazzimprovisationer ifrån mig men i miljön så kändes det annorlunda och jag kände mig inte helt trygg i min kropp men man kan ju inte alltid vara på topp.

Kl 20.00 ikväll drar Doch By Night igång. Studenterna tar skolan med storm i 12 timmar, fram till 08.00 i morgon bitti så det blir nog att natta där. Blir scenframträdanden, middag och massor annat bus o skoj. Vet inte riktigt vad som kommer ske med det lär jag ju märka!

Nu ska jag packa klart resväskan så den är klar till hemfärden mot vbg i morgon :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0