Lackar

Måndag igen och har haft Modern dansklass med underbar hoppkomination som jag lääängtar till att få göra imorgon igen. På jazzen  var det RnB tema och vi svängde loss:D wohoo

Nu sitter jag och målar naglarna med lite lack och klurar lite på veckans händelser.
Tisdag: Jazz improKonsert på musikhögskolan, se tidigare inlägg.
Onsdag: Körsång efter skolan. Rebecca min barndoms-själsfränd fyller år! Grattis till dig denna dag
Torsdag: Deltagande i en tjej i treans exmensarbete-teknisk imrovisation. Ska bli spännande o se vad det kan bli
Fredag: Till vänersborg om tågen går.. annars alingsås kanske ?
Lördag: Resa idag om jag får en tågbiljett denna dag istället?

Ja vi får se vad som sker men en fullspäckade vecka är det i alla fall och jag ska ta vara på varje dansande dag!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Rebecca

SÖTNOS! <3 Vad underbar du är! "Barndoms-själsfränd" var nog det finaste någon sagt om mig. Du gör mig tårögd. All kärlek till dig! Puss!

2010-03-02 @ 19:23:24
URL: http://glooria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0