Oh my

Oj vilken dag, den har haft väldigt skiftande innehåll. Modern dansklass med gästlärare-vikarie, jättespännande, svårt, tekniskt och dynamiskt. Sen var det jazz, var väldigt stel i mina höftböjare och ryggen- då gjorde sig massagen fint. Några av oss tog tag i att rå om varandra efter lunchen. Det var välbehövligt och jättemysigt!

Fick börja planera lite och fixa, ska vicka på Marikas dansskola i morgon och ha två jazzklassr :) woohoo så kul o undervisa!

Sen blev det efter beslutsångest... ska jag, ska jag inte? Så blev det att hänga med på en houseklass. efter en och en halv timma var mitt blodsocker så lågt att jag kilade raskt hem så jag inte skulle svimma. En pizza i ugnen och en dusch senare sitter jag nu här o snuvar-börjar visst bli förkyld :S men nej nej, jag ska vinna över bacillerna! För i morgon är en ny härlig dag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0