På scen

Igår var det dags för Dirty Dancing att entra scenen igen. Platsen var Skara och vi hade ett genrep på morgonen och två föreställningar så dagen blev lång, intensiv och väldigt rolig. Var så himla kul att kunna vara med på scen jag med, förut har jag hjälpt till med ljudet mm men nu var jag med och dansade loss! Första föreställningen var ljudet inte på topp o de tekniska bitarna krånglade men det hindrade inte oss på scen att göra vårt bästa. Vi höll i och andra föreställningen gick bättre, dock inte lika intensiv publik, en av åskådarna var Bertan Karlsson. Inte illa att han ens ville titta in vår "amatörmusikal"- trodde han ville ha "bigger stuff" men han såg väl sin chans att leta stjärnor. Kul var det i alla fall att vara med gänget igen med eller utan Bert. Vår regisör är eldsjäl nog och jobbar grymt bra, fattar inte att hon hinner med alla projekt.

Nu sitter jag på tåget till sthlm, haft en urmysig dag med erik. vi lagade god mat- fläskfilé och champinjonsås och rotfrukter rostade i ugnen och kollade på bröllopsfotografen.

Ska roa mig vidare nu den forsatta dryga en och en halv timma resa jag har kvar.

See you :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0