Rensning

Har hunnit med en del idag och dagen är fortfarande kvar. Vart och askulterat-tittat på danslektioner i Uddevalla på gymnasiet, storrensat i garderoben- har svårt för att slänga kläder, "de kan ju vara så bra o ha" men nu åkte det en hel del som ska få fara till erikshjälpen. Klapp på axeln Linn! Sen var jag ute och återvann lite av naturen som fallit ner på marken av all snö, plockade in lite pinnar som fick fina fjädrar i sig i färgerna lila, rosa och vit. Mina coolingkycklingar med brillor får stå runt om kring! Jag har även planerat lite och grejat med musik inför morgondagens vikariat jag ska göra.

Nu står på schemat att laga en god carbonara med bacon sen hoppas jag på en tur till gymmet med erik :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0