Söndag

Igår var det rep med musikalen inför föreställningen nästa helg. Gick oväntat bra o danssteg och repliker satt i ryggmärgen- jag fick dock tänka mer då jag inte har vart med o dansat sen jag lärde ut koreografierna men nu ska denna lilla koreograf vara med o dansa :) ska bli jättekul o stå på scen! Vill ni se mig? Ja då får du boka biljett till någon av föreställningarna:
Den 20:e Mars Skara
Den 27 Mars Falköping, 
Den 24 April Vänersborg
Biljett finns på ticnet :)

Jag får se till o öva i veckan så jag kan slappna av på scen sen!

Krånglade med bokning av tågbiljett i går, SJ är löjliga med sina sista minutenbiljetter. De ska ju släppa biljetter om de finns kvar på avgången 24 timmar innan, men det gör de som de vill med... :( Sov dåligt i natt o gick upp tidigt för att kolla om det fanns någon biljett nu då. Fanns en kl 15.03 men då krånglaade min intenetbetalning från banken så jag fick sura lite.. Kom på att jag har Priopoäng samlade och kunde då köpa en biljett kl 17.59 av mina medlemspoäng som jag samlat. :) En bra sak med Sjs system!

Nu ska jag njuta av hela denna söndag med erik och sedan råplugga på tåget inför morgondagens tenta!!

Ha en go dag du med. Kraam

Kommentarer
Postat av: Lina

Lite sugen på föreställningen nästa vecka. Vet du hur man bokar biljetter, vad det kostar och när föreställningen är? :)

Kram Lina

2010-03-21 @ 21:12:26
URL: http://likar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0