Diva

Hemlängtan var outhärlig igår. Jobbigt jobbigt. Vill inte sova själv. I morgon åker jag iaf hem o får nana med min Erik i 3 nätter :)

Hade samtal med Katarina min huvudlärare i Jazz och oooo va bra hon är på att peppa, vägleda o vara mentor! Nu ska jag börja tro på mig själv mer. Se på andra o inspireras, analysera lagom så att alla mina analyser inte hämmar mig samt att ta vara på de sidor jag har o är bra på och då även imponera ibland inte bara se andra utan se mig själv med :) Ska boosta mig själv som hon sa. Älskar ju att dansa och det är ju därför jag är här och vill bli pedagog för att sprida dans vidare! Just do it and belive it! 
Ingen mer tvekan. Visst lätt att säga men svårare att leva upp till. Många dansare anses kanske som diviga men jag missade visst den biten i mitt dna. haha en gnutta diva som krydda kanske men en hel person med bara diva- nej tack.  
                               
Inspireras av denna diva :) Diva men har även fler sidor. Diva som krydda!
Imponera på andra med mig som mig och inte mig som någon annan än just moi


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Du ÄR GRYM vännen! <3

2010-05-28 @ 18:39:28
URL: http://glooria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0