Kungsan

Haft fullspäckad helg, eller ah, både det och avslappnad. Var hemma hos Sofia i fredags o skulle bara kolla talang, sen kom Karin och vi satt o babblade för att sen bege oss ut på stan. Mötte annorlunda filurer. En kille som talade om sina jobberfarenheter.. "Sommarjobbade en gång i jokkmokk, det var det bästa jobb jag någonsin haft.... tänkte efter en stund och sa sen... eller ah, det är det enda jobb jag nånsin haft." Hrm jo det finns allt härliga typer överallt.

Lördag blev slödag o sen mys hemma hos Sara och Johannes. mysigt-vi kollade måbra film; The bucket list, se den om du inte har gjort det.

Söndag... for och köpte hyllor och persienner. Några hyllor fick jag upp i gamla hyllhål som jag hade men resten får erik hjälpa mig med när han kommer hit med skruvdragaren :) O han kommer onsdag kväll eller torsdag förmiddag! Wooohooo :D

Idag repade vi jazzare från år 1 och 2 som ska vara med och dansa i Kungsan i morgon kl 19, skoj med ett gig. Dansa loss o få göra det på sen!

Långa dagar men vad gör det nu när det inte är så mycket kvar på terminen, får passa på o dansa loss nu.

Move on, move forward !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0