Långhelg

Nu har jag haft en underbar långhelg med min långa kille, vi har gått långpromenader och inte hunnit ha långtråkigt någonting. Bara helmys! Han kom överraskande i onsdagskväll, trodde inte han skulle komma förrän torsdag. Glad överraskning och på fredag hade jag lite planer som han inte fick veta,, hihi. Tog med honom till naturhistoriska riksmuséet och så gick vi på cosmonova. :)

Igår var det strålande sol och vi gick på tur och solade oss på olika ställen här i trakterna. Kvällen blev hemma hos sara o johannes med stina o danne. Vi hade riktiga skrattstunder med lekar som galenpanna o charader. Efter några glas vin var i i full färd med att hitta på de krångligaste orden, värdetransportsrån och kärlekskrank var två kluringar. Men oj vad kul vi hade!

Erik har åkt mot vänersborg igen och nu börjar jag bli hungrig. Tänker på den goda tacosen vi ätitx2 och pizzan vi åt igår. Får se vad de blir idag.




Silversminkad på giget i tisdags



Njuter av ledighet, sol och härligt sällskap

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0