Pappski

Grattis Pappa på fars dag:)

Och din namnsdag som var igår!


Erik och jag hade en jättehärlig helg i sthlm. Fredag åkte vi upp, stannade på vägen o överraskade syrran för att umgås lite med henne och fylla på energin så vi orkade åka vidare. Vi pausade också så vi skulle slippa sthlms-rusningstrafiken och det slapp vi.
Hela vår dag i går blev mycket lyckad, och lycklig :) Vi var på spa, käkade lyxig middag på kvällen och bokade spontant in oss på Raw comedy club för att se lite stand up och skratta ytterligare ihop. Har kul ihop med min kille, älskling och min bästa vän.

Nu är vi hemma i vår fina lägenhet i lilla stan, erik ligger på golvet och har snott min nya telefon där han glatt spelar poker och klickar och grejsar. Han är som en liten... stor katt i människoskepnad.
På vägen hem i bilen satt jag o lade in telefonnummer på telefonen så jag ser vem som ringer och så att jag kan ringa. Det jag hunnit fixa med telefonen som jag fick i mina händer i fredags är jag nöjd. trodde inte att jag skulle vara den som beställde en iphone men valet känns hittills rätt. När jag roffar åt mig den av erik sen ska jag lägga in musik och fylla mina 32gb :) Kul kul och snart är det jul. Laddar inför mina julklappsinköp. Har köpt 1 men tänkt ut många så de ska bara inhandlas och slås in för att sedan öppnas snart igen. Längtar till 1a advent. Då ska jag pynta med julstjärnor och ljusstakar i fönstren!

Kram i novembermörkret




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0