Bring me home, make me dance

Tåget tar mig till lillstan i morgon igen :)
Fick.... okej köpte en sista minuten biljett. Japp, tro det eller ej det fanns sista minuten denna gång... för härliga :/ 390 kr. Det är de värt.

På lördag ska jag se "En värsting till syster" Musikalen som sätts upp efter "Dirty Dancing" som jag var koreograf för förra året. Ska bli spännande att se denna produktion med Emma som koreograf och massor nya ensembelfolk och även några som var med förra året. Förväntansfull!

I går var vi återigen på Clarion sign och dansade. Denna gång gjorde jag en utvgeckling på improvisationen. Jag gjorde en struktur och koreografi som vi förhöll oss till och dansade efter den fria improvisationen bland kontrosnissar. Hade lika kul, nej ännu roligare denna gång. Det ger en väldig kick att vara så när folket och överraska dem med rörelser och dans. Kul att se deras reaktioner. När vi överraskar och dansar spontant bland dem vågar de inte alltid titta men när vi gjorde koreografin blev det mer uppenbart att vi var ett gäng och dansade tillsammans, då vågade de titta och njuta mycket mer. Ger glöd i vargadens dans att få vara på annan plats än på skolan.


På vägen mellan vänersborg och stockholm

Kraaaaam på re´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0