Egen träning

Har nu börjat koreografera och planera inför VFU:n. Lyssnat till skön musik och knåpat ihop några övningar.
*Uppvärming
*Kom igång/flås
*Plié
See you Sinclair Uddevalla v.45-47 då ska ni få skaka loss med mig:)
Kul när jag har bra musik till och stegen dansas ihop. Däremot aaaningen svårt på denna lilla yta. Möblerade 23kvm, blir ca 1kvm kvar att dansa på. Blir bra på minimalistiska rörelser. Får ta tag i att stanna kvar i skolan och pyssla där någon dag och se om jag kan dansa stort också.

I morgon har vi egen träning på morgonklasserna, lärarna har något möte o så.. Jag ska träna mig på att sova och sedan göra en och annan kullerbytta i sängen för att sedan äta frukost i lugn och ro. Öva stämmbanden genom att sjunga lite i duschen-måste ju ha en bra röst som pedagog. Bra upplägg på morgonen tycker jag!

Closing time//Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0