Strutt

Igår blev det en lååångdag med Sara på stan. Var och kikade i buriker, handlade, fikade och struttade runt.
Var längesedan jag var ute på en sån tur och det var hur mysigt som helst.

På kvällen gjorde jag och Sofia en utsökt fruktsallad som vi proppade i oss med glass me chokladkross. Mumma!

2 stora måltider på en dag. Fikan på stan bestod av megamacka och hallon paj och på kvällen var det pizza och fruktsalladen. Båda gångerna tänkte jag efteråt... "kommer aldrig behöva äta igen!!!" men nu har jag ätit min frukost och mumsar choklad med digestive i. Det är helg sa jag va?

Nästa helg får jag träffa Erik igen. Längtar så det känns i magen till och med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0