joggad stretch

Första dagen i skolan, sista året, "bästa året!" Snor förra årets treors slogan. Den är ju härlig.
Gott att träffa alla härliga själar och vara tillbaka innanför skolans väggar. Började spritta i benen så efter en god måltid a la Linn- tog jag på min dojjorna och gav mig ut på... tro det eller ej en joggingtur! japp Linn jogga ute. :) Inte megalång men tillräckligt för mig. Var nog ute 30 min varv 20 minuter med högt tempo. Anledningen till joggingen var inte att råträna utan mest att få ur lite spring i benen och få upp värme så jag kunde ta tag i lite stretch väl hemma. Sagt och gjort. Stretchningen gick fin fint! Vill hålla mig så här smidig som jag är nu men jag vet att när all dansträning börjar kommer muskelspänningarna med det. Keep on stretching, keep on dancing, keep on jogging.

Delar denna gamla dänga. Tänker på matchande träningsoveraller, pannband och kassettbandspelare när jag hör den. Keep it up!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0