Vaken och vaknat

Uppe tidigt idag fast jag inte hade behövt. Körde erik till jobbet. Har ju beslagtagit hans bil hela sommaren ungerfär... i utbyte mot att jag lagar mat. Idag tyckte jag han skulle slippa gå till jobbet. När jag kom hem vid 07.15 gick jag ut på en promenad och gick i ca 30 min och sen in på gymmet för 10 min springa på bandet och sedan lite övingar. Mage och stabilitet. Rodd med hantel stående i planka; Stå i planka på händer och fötter med händerna på var sin hantel och en i taget lyfta hanteln i en rodd. mhm låter avancerat och klurigt är det men grymt bra övning. Även stå i planka på händer med båda fötterna på piltesboll och doppa en fot i taget i golvet! svettigt! Stretchade lite och kände på dansbenen om de fanns kvar. Det återstår att se om ca 2 veckor!

I helgen var det roadtrip. Åkte till Sara i Falkenberg i torsdags. Vi kollade Fucking Åmål inspelad på VHS och skrattade åt massa minnen och pinsamheter. Fredag for vi till Kajsa och hennes lilla familj i Ängelholm. Mys, bus, prat och en lördagkväll med massor dans! Underbart att träffa dem:)








Nu ska jag in till mamma och träffa henne o syrran. Lunch och sen jobb!
Ha en go dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0