ännu en punkt, need a boost

Ja som jag skrev om i för något inlägg sedan. Tecken på att man är övetränad. Nu är det en dag kvar till jullov och jag har i två kvällar i rad haft svårt att sova fast jag ät trött. Känner mig uppe i varv och kommer inte helt i ro. Övertränad... iaf trött. Har vart fullspäckad termin och NU behövs ledighet. Roligt, tufft och full fart har det varit. Sista dagen på terminen, sista året och snart sista terminen.

För att boosta oss lite inför våren och framtiden har vi som har jazzdidaktik tillsammans bestämt att vi ska ge kort till varandra där vi skriver till var och en vad man gillar hos den. Som person, som dansare, pedagog eller vad man vill skriva. Vi ska spara lapparna vi får till en inspirationsmapp som man kan plocka fram när man dippar någon dag och behöver påminnas av att man är härlig, bra och kan sin grej. Bästaste idén! Att spara kommentarer från vänner, elever och sig själv som gör en glad.
Har precis pysslat ihop mina små hälsningar. Ska bli kul att utbyta dem imorgon. 
                                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0